DE DRUMSCHOOL ADRIE VAN WERD

De Drumschool is  de grootste drumschool in de regio en een begrip in Gorinchem en omstreken.

Gevestigd bij de Vijfde Uitgang in het centrum van Gorinchem. (gratis parkeren)

De drumleerling gaat gelijk aan de slag  op het drumstel.

De leerling krijgt een half uur privéles waarin alle aandacht uitgaat naar de wensen van de leerling.

Dus vanaf de eerste les gelijk drummen!......................................................................................

Door de rijke ervaring die Adrie van Werd heeft opgedaan in de theaters/podia/studio kan hij de leerlingen op het gebied van slagwerk alle speelstijlen aanleren.

Ook voor leerlingen die in een muziekvereniging spelen kunnen hier prima hun opleiding volgen en toewerken naar een landelijk erkend examen.

Voor leerlingen die toelating willen doen op een conservatorium of pop/rock academie is een speciaal opleidingsplan.

Zaken zoals techniek, houding en notenschrift komen uitgebreid aan bod zonder het speelplezier uit het oog te verliezen, want tenslotte

Music is Fun.

Ook dubbelbaspedaal techniek hoort tot de mogelijkheden.

Liedjes meespelen is natuurlijk ook een onderdeel van de lessen.

Verder is het mogelijk om een drumstel te huren. Dit is handig voor beginnende leerlingen die nog geen drumstel hebben.

Wilt u meer informatie vul dan het contactformulier in of neem telefonisch contact op 06 - 38104510